maandag 10 januari 2011

Van micro-blog naar echte blog

Welkom!


Omdat ik nu al twee volgers mag verwelkomen, zonder dat ik nog maar iets geschreven heb, hier ook mijn eerste echte blog.
Microbloggen deed ik al wel; lekker kort en snel: www.twitter.com/wollenberg, maar nu dus ook het serieuze werk.
Ik zal gaan bloggen over alle onderwerpen die gerelateerd zijn aan mijn eenmansbedrijfje: Lidwien InfoCommunicatie. Vanmorgen heb ik met Linda (http://www.studio-el.info/) de laatste hand aan mijn website gelegd, nu nog de finishing touch en hij gaat de lucht in!
Mijn onderwerpen:
-Informatie en Communicatie in de breedste zin
-Bibliotheken
-PR en marketing
-Sociale Media
-Trainingen op dit gebied, mijn eigen trainingen.
-Trends, tips en trucs.
En soms zullen mijn hobby's ook wel eens langskomen, gerelateerd aan bovenstaande.

Vooralsnog is mijn blog voor ieder toegankelijk, dat moet natuurlijk wel als je Informatie en Communicatie hoog in het vaandel hebt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten